Welkom op mijn reisblog!

5 januari 2019 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal, en welkom bij mijn blog. Over 53 nachtjes vlieg ik samen met Marija van Garsel voor meer dan 4 maanden naar het mooie Ambon op Indonesië. Daar zullen wij bij twee projecten stage gaan lopen. Het eerste project zal in Ambon stad zijn, hier gaan wij in een opvanghuis stage lopen voor meiden die misbruikt zijn. Ik vind het heel erg dat in minder ontwikkelde landen dit nog een dagelijks probleem is. Ik ben benieuwd hoe daar te werk wordt gegaan met dit probleem. Het tweede project wat wij gaan doen is bij een mevrouw, Ibu Rika, zij heeft altijd bij de provincie gewerkt. Nu is ze met pensioen en heeft ze een dagopvang opgezet voor dak-/ thuislozen, maar ook voor gehandicapten. Op deze opvang leren zij een vak, zodat zij in de toekomst terug de maatschappij in kunnen keren.

Ik hoop dat vele van jullie het leuk vinden om onze avonturen te volgen, ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst

Liefs, Eline

1. Reislogger:
    5 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Rene:
    Hi eline
    Super leuk. Reuze benieuwd naar jullie belevenissen.
  3. Do:
    Heel gaaf, veel plezier!
  4. Cees en Nonna Verhage Patty.:
    Wij volgen jullie uiteraard. Een hele mooie stagetijd in het mooie Ambon! 😘
  5. Laura:
    5 januari 2019
    Ga jullie zeker volgen..jullie zullen zeker genieten op Ambon zo mooi mooie stranden enzo en heel lekker eten😘
  6. Mama:
    6 januari 2019
    Lieve dochter en Marija heel veel succes met de voorbereidingen!😘😘