Voorbereidingen visum-aanvraag

23 januari 2019 - Middelburg, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels dik twee weken verder dan mijn eerste blog. Wat ook betekend dat we dichterbij mijn vertrek naar Indonesië komen. Nog 34 nachtjes slapen en dan mogen Marija en ik in het vliegtuig stappen. Nog 34 nachtjes overleven in het koude Nederlandse weer, en ook nog even genieten van de Nederlandse cultuur, want ik denk dat wij deze heel erg zullen gaan missen.

In de twee weken die tussen mijn eerste blog en nu in zit hebben Marija en ik weer van alles geregeld, want ja het is niet alleen maar feest om 4 maanden naar het buitenland te gaan. Zo hebben wij onze tickets geboekt, en staat de slaapplaats voor het eerste project zo goed als vast. Een kamer met airco, wifi en ontbijt en dat voor maar 8 euro per dag, geen geld toch?

Vandaag was voor mij een belangrijke dag, vanmorgen moest ik helaas nog 1 herkansing van een tentamen maken. Ik kon me niet echt goed concentreren dus heb ik gekeken of ik alles voor mijn visumaanvraag had.

Visumaanvraag + leren laatste tentamen

Na het tentamen ben ik naar de ANWB gegaan om mijn aanvraag in te leveren.

Visumaanvraag

Ook heb ik mijn ov-kaart stopgezet, waardoor ik weer extra centjes krijg. Nu een begin maken aan de spullen die mee moeten, want dat zijn er best wel veel.

Al een hoop gedaan, maar er moet nog veel meer worden gedaan, en 34 dagen vliegen zo voorbij!! Wij hebben er onwijs veel zin in, en hopelijk hebben jullie zin om mij te volgen op de reis naar Indonesië!!

Tot de volgende keer!